woensdag 31 mei 2017

INGLOT Freedom System Palette & Diamond Lip Tint

Een tijdje geleden was ik bij de opening van de nieuwe Inglot winkel in Amsterdam, waar je misschien wel wat over hebt gelezen. Ik ontving een hele leuke goodiebag met onder andere deze twee pareltjes, die ik je vandaag uitgebreid laat zien in een review! 


Om te beginnen zat er dit prachtige oogschaduwpalette in. Inglot heeft het 'Freedom System' waarbij je zelf oogschaduw, blush, poeders en lipproducten in een palette kunt doen. Je kunt dus zelf een palette samenstellen. In de goodiebag zat dit palette. Wel al samengesteld, maar wel met prachtige kleurtjes! 

Wat exact de namen zijn van de oogschaduws weet ik helaas niet, maar wel zijn ze allemaal stuk voor stuk enorm mooi en goed gepigmenteerd. Ik ben vooral dol op de glanzende kleuren, maar ook juist de combinatie met de matte donkere kleuren is perfect. Je ziet:

Metallic lila zilver, metallic rose goud, mat medium bruin, mat donkerbruin, mat zwart. 


Het tweede, vrij heftige, product is de Diamond Lip Tint lipstick. Het is een vloeibare lipstick die eruit ziet als een lipgloss, maar echt super lang en stevig blijft zitten, zoals een lipstick. De kleur is heel intens rose goud, met een perzikkleurige gloed. Het is nummer 109. 

Zelf vind ik de finish heel tof. Wel wat heftig met zo'n metallic kleur op je lippen, maar wel verrassend en net even wat anders dan je over het algemeen ziet. Het valt zeker op, maar wel op een goede manier. De Lip tint blijft echt heel goed zitten en is super intens gepigmenteerd.

Hier een look met het palette en de lip tint. Ik gebruikte voor de ooglook de rose kleur op het ooglid, de lila grijze kleur in mijn binnenste ooghoek, de lichtbruine kleur in mijn crease en de donkerbruine kleur in mijn buitenste ooglook. Een fijne look, heel draagbaar maar wel speciaal.

Prijs en verkrijgbaarheid
De producten van Inglot zijn online verkrijgbaar in hun webshop en onder andere in de winkel in de Kalverstraat in Amsterdam

Inglot Freedom System Palette 5x eyeshadow + palette €50,00 (Helaas is dit specifieke palette Limited Edition, maar je kunt wel zelf een palette met vijf oogschaduws samenstellen bij Inglot)

Inglot Diamond Lip Tint €20,00



1 opmerking :

  1. Dat oogschaduwpaletje vind ik erg mooi! Ik draag altijd zulke tinten :) De metallic lipstick zou ik niet zo snel dragen maar wel leuk om in je collectie te hebben. Mooie look heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen