zondag 28 mei 2017

Weekly report #13 (Zomerse taferelen, 4 jaar samen en bloemetjesmarkt)

Zo. Deze week was echt gezellig, druk en vooral ZOMERS! Wat heerlijk dat het zulks lekker weer is en dat we eindelijk weer zwierige jurkjes, rokjes en shorts aankunnen! Mijn afgelopen week bestond onder andere uit zomerse taferelen, 4 jaar samen met mijn vriend en genieten van de bloemetjesmarkt. Kijk je mee?

Maandag

Maandag begon mijn dagje met een sportief outfitje: een roze shirt, mijn fijne zwarte pantalon met witte streep en Puma sneakers. Fijn! Na college ging ik samen met Britt een drankje drinken en vergaderen over allerlei dingen voor de activiteitencommissie van de studievereniging. 's Avonds maakte ik in lange tijd weer eens een smoothie. Deze keer eentje met framboos, blauwe bes, yoghurt en een beetje water. Love it!
Dinsdag

Dinsdag hadden we college over persoonlijke kwaliteiten. Heel interessant en leerzaam. Daarna ging ik mee met mijn klasgenootje Brenda naar Sneek om gezellig te eten en te relaxen in de zon. We gaan samen komend weekend naar PinkPop, ook zo'n zin in!

Woensdag

Woensdag was simpel. Ik ging voor het nieuwe Vogue shirt, roze lippen en mijn favo colbertje. Thuis voelde ik me een echte huisvrouw: strijken. 's Avonds ging ik weer eens aan het werk bij de ijssalon.

Donderdag

Donderdag was echt een topdag! Ik pakte mijn toffe (gestreken!) off shouldertop erbij en ging voor een fijn zomers lookje. Het was weer smoothie tijd; deze keer met aardbeien en yoghurt. 's Middags kwam Maurice langs; samen gingen we de stad in, waar het vol stond met allerlei bloemen, planten én mensen voor de jaarlijkse bloemetjesmarkt! Zooo mooi! Ook was het weer voor ijs :) Ik ging voor yoghurt passievrucht en Tony's Chocolony met zeezout, die helaas wat tegenviel. 

Haha, Maurice z'n cameragezicht is altijd zo grappig :) Oorspronkelijk gingen we de stad in om te shoppen, dus dat deden we ook. Maurice kocht korte broeken en een blouse met cactussen (die ik uitkoos of course, haha) en ik nam dit gebloemde cropped topje van ZARA mee. 's Middags gingen we nog lekker op het terras bij Bagels & Beans genieten van een vers sapje en 's avonds ging ik weer aan het werk. 

Vrijdag
Vrijdag was druk en chaotisch: ik moest werken. Het was enorm warm en druk, maar zo ging de dag wel snel om. Heel spontaan besloten Maurice en ik mijn vader mee uit eten te nemen thuis thuis, wat resulteerde in pizza en kip. Nom nom!

Zaterdag

Zaterdag werd het nog warmer. Dat betekende dus vroeg op en in de ochtend boodschappen doen voor de barbecue van zondag. Wel gingen mijn vader en ik nog even op het terras bij de Hema zitten voor een theetje en taartje. 's Middags deed ik niets anders dan zonnen en relaxen. Ik haalde bij de boekenwinkel een nieuw boek: Met een knipoog. Heerlijk zo'n chicklit! 's Middags haalden Maurice en ik weer eens een ijsje (ik zie een patroon?!). 
's Avonds gingen we heerlijk tapas eten bij El Molino omdat we 4 jaar samen waren! Super lekker en gezellig was het. Ze hadden geen hele uitgebreide kaart, maar alles was lekker. Alles. Natuurlijk nam ik cheesecake na :)  

Zondag

Zondag bestond uit relaxen, wat met school bezig en lekker eten. Het was echt barbecue weer, dus daar namen we het even van samen met familie! Natuurlijk hoorde daar mijn favoriete fruit bij: watermeloen!

Wauw, wat was het heerlijk weer deze week. En wat heb ik een leuke dingen met leuke mensen gedaan. Komende week wordt ook druk, gezellig én lente achtig. En komend weekend: Pinkpop!
De vlog van afgelopen week komt ook deze week nog online! :) 

1 opmerking :

  1. Wat een leuke dingen heb je allemaal weer gedeeld, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen