dinsdag 6 juni 2017

Outfit - Casual lenteoutfit met mijn favoriete pantalon

Afgezien van deze komende regenachtige week, liet de zon zich de afgelopen tijd (gelukkig!) wat meer zien, waardoor ik mijn casual lenteoutfits weer vliegensvlug uit de kast haal. T-shirts, vrolijke geprinte tops, casual pantalons en zwierige rokjes vind je ineens weer in mijn kledingkast. Vandaag zo'n casual lenteoutfit met mijn favoriete pantalon.




Shirt H&M - Broek Bershka - Sneakers Puma - Tas Pieces - Ring Zinzi - Ketting Ebay

Ik ben dol op de trend waarbij het ineens geoorloofd is om in je joggingbroek รก la pyjama outfit de stad in mag gaan. Heerlijk! Deze pantalons zitten super zacht, comfy en geven je het gevoel alsof je zo met je chillpakje de straat op kan. Ik combineer deze broek zelf graag met een paar toffe sneakers en een simpels shirt met wat kleur. 

Wat vind jij van deze 'casual pantalon' trend?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten