dinsdag 13 juni 2017

Sale score: SuperTrash schoenen

Wat is er nou leuker dan hele toffe items scoren in de sale? Niet toch? Het gebeurde mij onlangs, en ik kan je vertellen: I couldn't be more happy! Ik scoorde namelijk deze toffe veterschoentjes van SuperTrash met bijna 85% korting. Lucky me :)



Het is alweer een tijdje geleden, Koningsdag, maar in Leeuwarden heb je dan altijd veel toffe kraampjes op de Koningsmarkt. Niet alleen van mensen die hun spulletjes van zolder hebben geplukt, maar ook van allerlei winkels. Idenza stond er ook met een kraam en zodra ik deze toffe schoenen in het vizier had heb ik ze gegrepen en ben ik met de schoenen tegen me aan geklampt naar binnen gehaast. Deze had ik al weken, wat zeg ik, maan-den op het oog. 

Toen ik zag dat ze van €119,00 waren afgeprijsd naar €19,00 twijfelde ik geen moment: deze waren van mij! Eenmaal thuis staan ze als ware pareltjes op hun doos in het midden van mijn kamer te pronken. Happy happy happy!

Het zijn hele leuke veterschoentjes van echt suede en van binnen zijn ze van echt leer. Ze hebben een soort gevlochten touw achtige zool, wat ik super vrolijk en zomers vind. Wel moet ik ze nog even goed inlopen, want ze zijn ietsje krap, maar door het leer komt dat vast snel goed :)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten