donderdag 27 juli 2017

Outfit - Gorgeous Girona

In mijn vlog zag je het al: wat is de Spaanse stad Girona toch prachtig! Perfect dus ook om een zomerse, zwierige outfit te shooten tussen de gekleurde muren en prachtige bomen op de muur van Girona!



 
Jurk Spaans onbekend winkeltje - Schoenen TOMS - Horloge Rosefield - Zonnebril Nanu Nana - Oorbellen Lana's Sieraden

Oh, oh, wat is het toch een mooie stad. Ik ben in die paar dagen echt van Girona gaan houden. Ontzettend sfeervol, gezellig, oud maar wel erg romantisch en heel erg mooi! 

Dit was dan ook de perfecte gelegenheid om mijn net geshopte maxi dress aan te trekken, ook al was dat alsnog wel behoorlijk warm, haha. Ik ben dol op maxi jurken, en deze is echt een goede toevoeging aan mijn collectie. Ik ben dol op de romantische stijl en vind vooral de omslag aan de voorkant heel leuk. 

Wat vind jij van mijn maxi dress? En ben jij wel eens in Girona geweest?

1 opmerking :

  1. Wat een prachtige outfit, ziet er heel fris en natuurlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen