zondag 30 juli 2017

Shoplog Girona (Benefit, Becca, H&M)

Een van de dingen die ik altijd doe als ik op vakantie ben is shoppen. Heerlijk vind ik het om nieuwe winkels, toffe sales of bijzondere of lastig verkrijgbare merken te spotten. In Girona shopte ik ook een aantal dingen die ik je graag laat zien!

Benefit See & Be Seen Sasha Eau de Toilette 30 ml (Sephora)

Een van mijn favoriete winkels op het gebied van beauty is natuurlijk Sephora. Nu hij niet meer in Nederland te vinden is check ik altijd of hij op mijn vakantiebestemming is, en dat was bij Girona ook zo. Er zat een kleine Sephora midden in het centrum van de stad, waar ze onder andere Benefit, Kat von D, Bare Minerals, Urban Decay en Becca in hun assortiment hadden. Ik scoorde in de sale dit heerlijke zomerse, fruitige geurtje van Benefit Van €38,50 voor €20,00! Dat noem ik nog eens een goede score :) De review volgt nog !

BECCA Shimmering Skin Perfector Pressed in Opal (Sephora)

Natuurlijk kon ik niet bij Sephora naar buiten gaan zonder een van de prachtige highlighters van Becca mee te nemen. Ze zijn wat aan de prijs (€38,00) maar dan heb je ook wat. Ik ging voor de champagne kleurige variant (Opal). Ook de review over dit pareltje volgt nog!


Zomerse hoed (H&M)

Bij H&M kocht ik deze zomerse hoed, die perfect is voor mijn vakantie naar Marrakech in augustus. Ik was nog op zoek naar een stevige, mooie hoed en vond deze echt perfect. En voor €9,95 nam ik hem mee naar Nederland. 

Gebloemde oorbellen (H&M)

Ook nam ik deze prachtige oorbellen uit de sale mee. Ze hebben bronskleurige, zilverkleurige en groene steentjes en bloemen, wat ik echt mooi vind. En het leuke? Ze waren afgeprijsd van €9,95 naar €3,00!



Nette blauw-wit gestreepte top met goudkleurige details (H&M)

Deze supermooie blauw-wit gestreepte top met goudkleurige details kon ik tenslotte ook niet laten hangen. Ik ben dol op de combinatie van blauw en wit, en dik vond deze top net even anders. Het koord onderin, de strik, de ruches, de goudkleurige details, I love it!

De jurk van de eerste foto kocht ik trouwens ook in Girona in een klein Spaans winkeltje :)

Shop jij ook altijd op vakantie? En wat vind je van mijn aankoopjes?

1 opmerking :