woensdag 9 augustus 2017

Becca Shimmering Skin Perfector Opal + Benefit See & Be Seen Sasha

Het maken van tripjes naar buitenlandse steden betekent voor mij: op zoek naar Sephora. Niet altijd natuurlijk, maar wanneer ik weet dat hij in de buurt zit kan ik het simpelweg niet laten om er even naar binnen te gaan. In Girona kocht ik daar dan ook twee prachtige producten: de Becca Shimmering Skin Perfector Pressed in de kleur Opal en de geur See & Be Seen Sasha van Benefit. Benieuwd? Kijk dan snel mee!


Becca is in de beautywereld inmiddels uitgegroeid tot een van de bekendste merken wanneer het gaat over highlighters. Champagne Pop, de holy grail op highlightergebied liet ik voor de verandering links liggen: ik ging voor de kleur Opal. Deze Becca Shimmering Skin Perfector Pressed is net iets meer rosé, tegenover het hele goudkleurige finish van Champagne Pop. 

De verpakkingen worden door veel mensen niet heel erg op prijs gesteld, maar eerlijk gezegd vind ik het echt wel tof. Heel stoer, maar wel strak en simpel. De buitenkant is van een soort grijs-zilver materiaal met een soort donkerbruine rubberachtige omlijning. Binnenin vind je de prachtige poeder en een spiegel. 


Wat me meteen opviel: de pigmentatie. Wauw zeg! Wat een kleur, wat een glans en wat een intense swatch! Opal is een beetje een combinatie tussen een warme goudtint en een rose kleur, wat ik heel mooi vind. Pas wel op met het aanbrengen: je hebt echt maar een heel klein beetje nodig want rondlopen als een discobol, dat wil natuurlijk niemand!


Toen ik bij de geurenafdeling ging kijken zag ik meteen een sale hoekje (I have eyes for sale). Daar zag ik een aantal geurtjes staan van Benefit, waaronder deze goudkleurige cocktailshaker. Probs voor de verpakking Benefit, ik ben helemaal verliefd! De geur See & Be Seen Sasha van Benefit zit in een goudkleurige flacon in de vorm van een cocktailshaker, met een mooi rood-peachy opdruk en doosje. Ik vind het zo mooi! 

De geur is heel zomers, zoetig en bloemig. De topnoten zijn oranjebloesem, abrikoos en roze freesia. De hartnoten zijn ylang ylang, witte pioen en jasmijn. De basisnoten zijn amber, muskus en vanille. Een bloemige combinatie dus. Ik vind dit echt de perfecte geur voor warme, vrolijke en zomerse dagen. 

Je merkt het: ik ben twee favorieten rijker. De highlighter is perfect voor het boosten van iedere look en de geur is ideaal voor dit seizoen. Love it!

Prijs en verkrijgbaarheid:
Beide producten kocht ik bij Sephora in Spanje. Ook zullen ze online verkrijgbaar zijn (Benefit iets makkelijker dan Becca).

Becca Shimmering Skin Perfector Pressed Opal 8g €37,00
Benefit See & Be Seen Sasha 30 ml van €37,50 voor €20,00


Wat vind jij van deze pareltjes?


Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen