maandag 28 augustus 2017

Outfit - Magnifique Marrakech

Mijn vakantie in het mooie, zonnige en vooral warme Marrakech zit er alweer een tijdje op. Jeetje, wat gaat zo'n vakantie altijd snel voorbij, vind je niet? Afgezien van de oude gedeeltes van de stad kleedde ik me gewoon lekker zomers zoals deze look. Summer vibes! 



Hemdje ZARA - Rokje ZARA - Sandaaltjes TOMS - Tasje ZARA - Zonnebril ModeMusthaves - Haarbandje Primark - Ketting Pieces - Ring Zinzi

Zoals je misschien al wel in de vlog zag, was het behoorlijk warm in Marrakech toen wij (mijn vriend en ik) daar waren. In het begin van de week was het nog rond de 38 graden, maar aan het einde van de week hadden we er echt dagen van 43 graden bij zitten. En dat was warm! 

Ik met mijn bleke huid heb me echt elke minuut van de dag ingesmeerd, want ik verbrand in Nederland al super snel, laat staan in Marokko. Op deze foto's zie je mijn ietwat bruine tintje nog niet, maar die is er nu thuis wel degelijk. Al kan niet iedereen dat zien.. Ach, als ik zelf maar tevreden ben toch?

Hoe was jouw vakantie? Waar ben jij naartoe geweest?

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen