vrijdag 18 augustus 2017

Outfit - Purple rain

Ondanks dat deze zomer in Nederland niet bepaald warm is, zijn maxi jurken wel perfect. Met een graadje of 20 pak ik met alle liefde mijn lange jurken erbij, zoals deze zwierige met bloemenprint. Hoog tijd om je deze sale score eens te laten zien dus :)




Jurk H&M - Tasje ZARA - Slippers Havaianas - Horloge Rosefield - Ring Zinzi - Oorbellen & Other Stories - Lipstick Clinique Wow Pop

Wat een heerlijke locatie vind ik dit in combinatie met deze zomerse geprinte jurk! Ik kwam ineens dit felpaarse pand tegen in een van de mooie straatjes van Leeuwarden. Ondanks dat paars niet helemaal mijn kleur is, ben ik toch wel happy met het resultaat. 

Deze vrolijke jurk gaat dan ook zeker mee in mijn koffer naar het mooie Marrakech. Zoals je ziet is hij wel wat lang, dus heb ik mijn superoma ingeschakeld om er even een stukje af te halen. Short girl problems, right? Herkenbaar?

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen